Ред за представянето на документи в счетоводството на Административен съд – Варна, с цел изплащането на възнаграждения и разноски
Днес, 19 май 2020 г. Председателят на Административен съд – Варна издаде Заповед, на основание Правила и мерки за работа на съдилищата в условията на пандемия, приети с решение на Съдийската колегия на Висшия съдебен съвет, с която се указва редът за представянето на документи в счетоводството на Административен съд – Варна, с цел изплащането на възнаграждения и разноски на вещи лица, особени представители, преводачи, свидетели и др. Изплащането може да се извърши по пощата или чрез куриерска услуга, както и на място в сградата на съда на 14-то, 15-то и 16-то число на текущия месец или в първия следващ присъствен ден. Ако вещите лица и свидетелите живеят в друго населено място, различно от гр. Варна, може да се извършва в деня на явяването им като участници в открито съдебно заседание по дела, образувани по описа на Административен съд – Варна. В Заповедта изрично се казва, че изплащането на възнагражденията и разноските продължава да се извършва единствено и само по банков път.
Заповедта е публикувана на интернет страницата на съда: Заповед № РД - 0172 от 19.05.2020 г.